آدمها عاشق چیزایی میشن که ندارند (منم همینطور علی شخصیت ایی داره که خیلی با من فرق میکنه

واسه همین هم هست که   اینقدر بهش جذب شدم)

مراقب باشید چیز هایی را که دوست دارید به دست اورید،وگرنه

سرنجام مجبور میشوید چیز هایی را که به دست آورده اید را دوست بدارید. امید وارم که این حالت واسه هیچکس

.پیش نیاد ......

نظرات 2 + ارسال نظر
ايليا 2 فروردین 1384 ساعت 07:08 ب.ظ http://ealia.blogsky.com

نمی فهمم چرا ناراحت شديد . علی و آزاده . گذشتهء من گذشتهء سختی بوده . هر جا می رم چيزی رو می گم که نوشته منو به اون جلب می کنه و نوشتهء شما منو ياد گذشته انداخت . حرف بدم برای شما نبود . ابدا . من به کسی که نشناسم حرف بد نمی زنم . راستی . نوشتهء شما اشکالی نداشت ! . ولی گذشتهء من داشت .

یک دوست 3 فروردین 1384 ساعت 12:30 ق.ظ

ولی چه جوری ممکن اونی که میخوای به دست بیاری وقتی اون نمی خواد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد