تولد عشق قشنگم

                               

                       علی عزیزم عشق من نفس ازی تولدت مبارک       

امروز برای آزاده پاکترین و مقدس ترین روزه .روزی که یه فرشته پاک با اون قلب

کوچولو و مهربونش از پیش بقیه فرشته ها روی این زمین پا میزاره.یه تک ستاره

عاشق که
با نورش من و دیوونه تر از قبل میکنه........خدا یا تو اون بالایی همونی که بقییه فرشته هاtavalodet mobarak ghashangam

هنوز پیشتن ، تو تو قلب ازی هستی میدونی ازی چقدر بی تابه واسه ستارش میدونی که چقدر دلش میخواست

جشن رو خودش براش بگیره یکی از آرزوهاش این بود که تولده عشقش کنارش باشهgole man tavalodet mobaraaaaaaaaaaaaak براش جشن بگیرو برق رضایت رو

تو چشمای مهربونش ببینه میدونی که واسه یه لبخندش تو اون روز جونش رو میده

شاید هیچ چیز تو این دنیا براش قشنگتر از لبخند عشق خودش وجود نداره.

تو تو تو میدونی و هیشکی هیشکی نمیدونه که چه هالی داره تو این دنیا هیچکس رو امانت دار پیدا

نکرد جز خدا پس امانتیه منو تو هدیش بده که همونی بهت سپردمش

عزیز دلم همه کسم و قشنگترین معنا ی بودنم

برات میلونها آرزوی قشنگ میکنم و صورت ماهت رو غرق بوسه میکنم

هفت تا اسمون پر از گلای یاس و میخک

با 100 تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق با یه حس بی قرار و کوچک

فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک

امروز بهترین روز زندگیه منه بهترین روز به معنایه واقعیی روزیه که خدایه بزرگ بهترین نعمت رو به من داد
 
و به جرأت میتونم بگم که خدا بهترین بندشو به من داد روزی که زندگیه من روشن شد روزیه که عشق

معنا پیدا کرد آره امروز روز تولد عشقه منه به معنیه دیگه روز تولد خود من تولد زندگیم عشقم نفسم آره


امروز روزیه که نفسه من به دنیا اومد به اندازه همه خوبیایه دنیا خوشحالم دلم میخوات همیه گلایه

دنیارو به پاش بریزم ذره ذره فداش بشم جونمو بهش بدم تا جون دارم دورش بگردم بهش بازم بگم

دوسش دارم ولی حیف که تو این روزه قشنگ کنارم نیست دلم میخواست یک هفته براش جشن بگیرم

همه مردم بفهمن من چقدر خاطرشو میخوام ولی حیف حیف..... ولی خدا میدونه از تهه دلم براش چه

آرزوایی کردم خودشم میدونه که چقدر میخوامش میدونه اگه خوشحال باشه خندش میشم ناراحتم

باشه گریش میشم دنیای من اونه حاضرم همه زندگیمو بدم ولی آزاده من همیشه خوشحال باشه آخه

خیلی دوسش دارم!!!!!!! برات آرزویه بهترینهارو دارم خوبه من.... به امیده زودی زودتر.......