من عاشقم

سلام به دوستای گلم
قبل از هر چیز تعظیم به عشق پاکم به پاکترین و مقدسترین موجودی که خدایه بزرگ رویه این زمین گذاشته
به کسی که زندگی کردنو بهم یاد داد به کسی که شد وجودم شد نفسم شد همه چیزم و در یک کلام شد عشقم...
نمیدونم ولی همیشه زبونم تو گفتن عشقم کم میآره شاید چون عشق من دیگه یه عشقه زمینیه ساده نیست و چیزی که زمینی نیست نمیشه با چیزایه عادی توصیفش کرد...

من هر وقت که میشینم با خودم فکر میکنم همیشه این باور رو دارم که اگه 100 بار دیگه قرار بود من به این دنیا بیام باز هم همین راهیو میرفتم که الان رفتم
باز هم عاشقه فرشتیه رویه زمینم میشدم باز هم دیوونیه آزادم میشدم...

به نظر من تو زندگی هر وقت به این نتیجه رسیدی، موفقی. یعنی هر وقت نشسی با خودت فکر کردی که اگه یه فرصت دوباره بهت داده میشد اون موقع چه راهیو واسه زندگیت انتخاب میکردی؟
اگه جوابه سؤالت همین زندگیت باشه مطمئن باش که واقعاً خوشبختی ولی اگه یه چیزه دیگه بود شک نکن که یه جایه کارت ایراد داشته. در کل همیشه آدم باید خودش از زندگیش راضی باشه نه بقیه!!!! 

من همیشه افتخارم اینه که عاشقه عشقمم و همیشه از خدا خواستم که هر لحظه منو بیشتر عاشق کنه و جوابه این خواستمو هم گرفتم چون الان نفسه من بسته به نگاهه اونه...
  

و هر روز شکر میکنم خدامو که همچین عشقی بهم داد و مسیر زندگیمو عوض کرد.


در آخر یه بار دیگه از همه شما دوستایه گلمون ممنونم که همیشه ما رو شرمنده کردین و از خدا میخوام که مشکلاته همتونو به نحوی حل کنه

آزاده یه بار دیگه از همینجا داد میزنم دوست دارم.....
دوست دارم به خاطره پاکیت بخاطره وجودت تو زندگیم و همیشه سپاسگزارتم 

                                                 علی خودت تا ابد....


سلام بچه ها اومدم بگم یه چیزی پیش اومده منو عشق ام گفتیم به دلایله امنیتی

محرمانه بمونه اما خواستیم واسمون دعا کنید مهربونا