میدونی چیه؟


امروز داشتم با خودم فکر میکردم که چرا من اصلاً هستم چرا وجود دارم چرا نفس میکشم دلیلش چیه
میدونی به چه جوابی رسیدم؟

فقط به یک کلمه رسیدم اونم آزاده بود.البته این فقط واسه من یک کلمه نیست بلکه برعکس یک عالمه معناست
معنی زندگی،عشق، بودن، نفس کشیدن،وجود داشتن، دیدن، شنیدن، و هر چیزه دیگه ای که واسم مفهوم داره
حالا خودت بگو معنی زندگی من ، من باید در روز چند بار خدامو شکر کنم که همچین فرشته ای بهم داده؟ میدونم

که این نعمتی که من داده به هیچ بنده دیگش نداده.
فرشته ای به من داده که با نگاش جون میگیرم.از بس ماه و پاکه همیشه جلوش شرمنده میشم و کم میآرام
کسی که همیشه با صبرش با گذشتش با مهربونیش با پاکیش همیشه واسم الگو بوده و هست.

نمیدونم شماهایی که الان دارین این متن رو میخونین چقدر به یه عشق پاک اعتقاد دارینو باورش دارین.عشق رو یک احساس میدونین یا یک منطق نمیدونم ولی من عشق پاکو پیدا کردم فقط فقط تو وجوده یک نفر که هستیمو میریزم به پاش.
خانمی خودم عروسک من میخوام داد بزنم که همه بفهمن من دیوونتم عاشقتم و این شانسو داشتم که تو ماله من باشی.....
همه بفهمن که من به این عشقم افتخار میکنم و خودتم اینو بدونی که همیشه باعث سر بلندیم بودی و هستی

دوست دارم.......
با همه وجود و احساسم.......
علی خود خود خودت...

عزیز دلم .....

نمیدونی تازه دوازده روزه که از پیشت برگشتم اما واسه آزیت به قدره یک سال گذشته میدونی هروقت میام پیشت بخودم قول میدم که این دفعه واسه همیشه میمونم  اما انگار مسافرت همیشه مسافره......میدونی عزیزم وقتی یادم میاد و میبینم که چند روزه دیگه گلم باید بره خدمت نمیدونی چه حالی میشم نمی تونم حتی تصورشم کنم......

چه جوری میتونم طاقت بیارم منی که تمام دل خوشی روزام فقط شنیدن یک لحظه صدای توه منی که روزام با خنده هات معنا میگیره......

آخه تمام روز رو میگذرونم به امید این که شبا صدای قشنگت برام آرامشی میآره که هیچکی و هیچی مثله اونو تو دنیا نداره.......

آلان که بهش فکر میکنم بغض امونم نمیده .......اما تورو میدم دسته تنها کسی که تو دنیا فقط به اون اعتماد دارم و بس خودش همیشه جوابمو داده اونی که تاحالا همه زندگیمونو به دستش سپردم و برامون کم نزاشته...خدا جونم خودت میدونی که اون این کارو داره واسه نجات زندگیمون میکنه......

خودت مواظب آقایی من باش میدونی که آزیش جونش به نفساش بستست...

نفسم...وجودم..امید آزی..

دلم همیشه میخوات روزه عشق رو باهم جشن بگیریم میدونم که قربونش برم اون روز سربازه واسه همین دلم میخوات از همین الان به تنها عشق زندگیم تبریک بگمDOOSET DARAMMMMMMMMM ESHGH MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

میدونی عشقه من با بودن تو تو زندگیم هر روزی برام روزه عشقه آخه من چه جوری میتونم واسه بودن تو تو تک تک لحظه هایه زندگیم تشکر کنم؟ میدونی اگه بتونم باید چند روزو به نام روزه عشق  بزارن ؟تا من بتونم به مناسبت هر کدومش به تو بهترینم تبریک بگم. میدونی حسابش اندازه تعداد تپش های قلبمه از وقتی که دیدمت تا امروز که وجود مقدست مال منه...و از هر تپشش فقط اسم

(علی) شنیده میشه. عزیز دلم.. دلم میخوات قشنگ ترین گلای دنیا رو بهت تقدیم کنم اما تو دیگه مگه گل گذاشتی ؟تو قشنگ ترینشون رو به من هدیه دادی

و اون وجود پاکت بود که متعلق به خوده خودمه  

و تا وقتی که زندم نمیزارم هیچکی اون گل رو از من بگیره

دوست دارم علی من.... نفس نفس...تا پای جون ...