دیروز دلم خیلی گرفته بود   

خیلی از دست این زندگی دلم پر بود.

وقتی رسیدم خونه یه کلمه بهم گفتی سلام باور کن هر چی تو دلم بود رفت بیرون......

خودم میدونم که چقدر بهت وابستم و از ته دل دارم از خوشحالی فریاد میزنم که تو مال خود خودمی و یه روزی از همین روزا میاد که دست من و تو هیچوقت از هم جدا نشه و فقط خودمون میدونیم که اون روزا خیلی نزدیکه.......

من همیشه میام اینجا از عشقم مینویسم از اینکه چقدر عاشقم و چقدر عشقمو دوست دارم تا بتونم لا اقل اینجوری خودمو از درون یکم ارضاء کنم...... ولی جالبیش اینه که همونم فقط چند ساعت طول کشیده......

آزاده آزاده آزاده آزاده آزاده آزاده آزاده به خدا نمیدونی که تنها چیزی که آرومم میکنه اسمته حالا تو هر شرایطی که باشم.شده برام مثل ذکر

دوست دارم خانمم دوست دارم به خدا شده یه بغض تو گلوم این عشق که فقط با داد زدن از عشقم میترکه........

عاشقتم با همه وجودم میپرستمت بدون که خدای زمینی منی......

 

علی خودت تا آخر خط...

نظرات 162 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 8 خرداد 1385 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام دوست عزیزبا تشکر از زحماتت خوشحال می شم اگه یه سری بهwww.alcoran.blogsky.com

فرشید 8 خرداد 1385 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.sharabeeshgh.persianblog.com

سلام...

کاملا احساست طبیعیه احساسی که همه عاشقا دارن وقتی

اسمش رو میاری تمام وجودت ارامش پیدا می کنه

فقط میتونم بگم که آفرین به این عشق پاک و مقدس

شاد باشید و عاشق...بابای

aziye to ta akharin nafaseshh 8 خرداد 1385 ساعت 02:22 ب.ظ http://aliazi.blogsky.com

salam fereshte man elahi jeegareto bere azi bebin mardam che ghoghaii karde bebin cheghadr pak ehsasaye nazehso bayan karde akhe hamsare golam enghadr asheghe ke eshghesh azisho be oj mibare man fadaye mehrabooniyat besham nabinam dele maham begire ke oon vaght azi chizi azash baghi nemimoone hameye nahayate vojoode azi too oon ye tike dele asheghet khatm mishe midoonam ke kheili lighate vojoode goleto nadaram hamsare golam ama nanazam khodaro shokr mikonam ke vojjoodam barat marhami boode vaseye oon dele asheghet fadat sham:*:*:*::*:**:*:kasi joon mide vase ye negat ******************aziye to*********************

محمدومرضیه 8 خرداد 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام به دو مرغ عشق.....که زیبایی عشقشون از هرچیزی تو این دنیا قشنگتره.....
علی اقا حستون کاملا قابل درکه.....کسی که ادم عاشقشه همه ی وجود ادم رو تسخیر خودش میکنه واین میشه که حتی یادش ارامش دهنده میشه....
ازی عزیزم هم که دیگه جای خود داره اینقدر که گل و ماهه...خانمی گــــــــــــــل.....
ایشالا که زودتر این فاصله ها تموم بشه و دستاتون تو دست هم باشه تا همییییییییشه........و همیشه در اوج...
فدای شما.
(بـــــــــــــــــــوس بوس)

شیدا 8 خرداد 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.javabet.persianblog.com

سلام خدا نکنه دلت بگیره جوون . ایشالا به زودی از نزدیک به هم سلام میکنین و ...............

خانومی 8 خرداد 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://nedaayedel.blogsky.com

سلام به پرستو های عاشق و مهربونم
از خدای مهربونم میخوام شما دو گل مهربون بزودی کنار هم باشین و خوش و خرم به زندگی ادامه بدهید
شاد باشیید
در پناه خدا

آتنا 8 خرداد 1385 ساعت 05:18 ب.ظ

آخی :X ... این روزهای جدایی داره تموم میشه ها ! خوشحال باشید جفتتون :X من که واستون خیلی خوشحالــــــــــــــــم

دریا 8 خرداد 1385 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام من با تموم وجود عشقتونو تحسین میکنم به پای هم پیر شین...........

daryaye azizam az hoozooret mamnoonim *azi

آیــــــــــلین 9 خرداد 1385 ساعت 01:15 ق.ظ

به شما دو دسته گل تبریگ میگم... صد آفرین به این عشق.
انشاالله که تا همیشه باهم باشید و در کنار هم (الهی آمین).
من براتون خیلی خوشحالم برای وصال هرچه زودتر شما دو دسته گل.
فقط یادتون باشه وقتی که کنار هم هستید قدر ثانیه ثانیه اون لحظات رو بدونید که حتمآ همینطور خواهد بود.
هیچ لذتی بالاتر از این نیست که ببینی رو به روت کسی نشسته که یک عمر برای دیدنش لحظه شماری کردی کسی نشسته که تمام امیدته ؛‌ تنها بهونه زنده بودنته...هیچی قشنگتر از این نیست...انشاالله خدا این احساس رو نصیب همه بکنه.
آمین
به امید وصال عشاق
دوستدار همیشگیتون : آیــــلـــین

آیــــــــــلین 9 خرداد 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

لحظه ی دیدار نزدیک ست

باز، من دیوانه ام ، مستم

باز، گویی در جهان دیگری هستم

های ، نخراشی به غفلت گونه ام را ، تیغ

های ، نپریشی صفای زلفکم را ، دست

و آبرویم را نریزی ،دل

لحظه ی دیدار نزدیک است

ayleine azizam nemidoonam chejoori az hoozzzret az mehrabooniyat az inek to har sharayeti che gham che shadi kenaram boodio badjoori havamo dashti nemidoonam vaghan che joori tashakor konam azizam fagaht bedon arzeshe ye dooste vagheii kheili bishtar az in chizast va man hameye oon arzeshaye ye dooste vagheiio tooye to khanoom gol didam:*:*:*:barat behtarin haro arezoo mikonam midooni khoda hamishe ba asheghast makhsoosan to o ehsghe golet ke engahdar pakino khodaii:Xmiboosamet azizam:*be omid vesal harche zoodtar dadashi va khahariye golam az tahe tahe ghalbam arezooye khoshbakhtishoono daram AAMIN

داداشی 9 خرداد 1385 ساعت 08:43 ق.ظ http://mehrdadjoonesara.blogfa.com

سلام داداشی
خودت میدونی چقدر خوشحالم میکنی وقتی بلاگت رو میبینم
به منم سر بزن با معرفت اصلا پیدات نیست
فعلا
هر دو رودوست دارم
بای

آریاوندا 9 خرداد 1385 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.police.blogfa.com

سلام گلای عزیز روز به روز عاشق تر باشید

هانی و مانی 9 خرداد 1385 ساعت 11:56 ق.ظ http://manivahani.persianblog.com

مثل همیشه..پاک و زیبا عاشقانه...منم اون حسی که شما دارین دارم..و گاهی از دوریش طوری کلافه میشم..که فقط اشک میتونه آرومم کنه...ما آ پیم پیش ماهم بیاین

دلتنگ 9 خرداد 1385 ساعت 12:06 ب.ظ http://akhdelam.blogfa.com/

سلام
واین لحظه ها چقدر سخت می گذرن...ولی به قول داداشم که میگه این سختیهاست که شیرینیه وصال رو بیشتر میکنه و تحمل مشکلات بعدیه زندگی رو سهل و آسون

شقایق 9 خرداد 1385 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام کبوتر های عشق............

امیدوارم هر چه زودتر فاصله هاتون بر داشته بشه

وبلاگ بسیار زیبایی دارید. من با خوندن حرفهای دل شما بیشتر امیدوار می شم که مقاومت کنم و بایستم.
برای من هم دعا کنید اخه میگن دعای عاشقهای واقعی زود برآورده می شود...
سالم و عاشق بمانید تا ا ب د ...................

shaghayeye azizam man hoozoorete ke behemoon delgarmi mideva arezoohat ke ye donya tooshoon omide khanomi ishala khoda har chi to dele pakete bar avarde kone:*Aamin miboosamet*azi

الهه 9 خرداد 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام بر دو دلداده ی عاشق زیبا بود مثل همیشه خیلی خوشحالم که هنوز هم عشق تو دنیا هست آخه گاهی وقتا کسانی که زخم خوردن از دست عشقشون فکر می کنن که عشق دیگه مرده و وجود نداره ولی اگر بیان و وبلاگ امثال شما رو بخونن می فهمن که کسانی هستن که عشق نه تنها در وجودشون رو به افول نمی ذاره بلکه روز به روز شعله ور تر می شه ایشالا همیشه عاشق بمونید و برای هم بمونید و در کمال خوشبختی در کنار هم زندگیتونو شروع کنید
آرزوی قلبی خواهرتون همینه عزیزان..
موفق باشید
خواهر خودتون...الهه

مجتبی 9 خرداد 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://http://www.nice-girl614.blogsky.com/

salam nemidonam chi begam avalin bar bod matalebetono khondam bazi jahash geryam gereft bazi jaha khandam gereft bazi jhash behem dars dad amma hamon lahze hoda dste khobam ha dasht matalebo mikhond on khosheshomad amma bavaresh nemishod ke hamchi adamaye asheghaei bashan ishalla roz beshe ke dasteton to daste ham bash tavakol bekhoda manam barato n doa mikonam va bara har no komaki hazeram be onvae ye dadash mano ghabol konid va khoshhaltar misham ke ye roz khabare jashne arositoni be man bedin bazam miam shoma ham biain hamon webloge faezero daram on ezdevaj karde man up mikonam pas yadeton nare biain be omide rozi ke hameye eshgha mesle eshghe shoma bashan ya ali

salam doste aziz... mer30 pishemon omadi... belakhare bad az gharni update kardim... dost dashti bia nazareto bebinam khoshhal misham... bahari bashi.... ta bad khodanegahdar

هیلدا 10 خرداد 1385 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.hilda.co.sr

سلام علی جونم و آزی خوشگلم....
علی جونم...آزی اسمش خودش یه دنیا مهربونیه...چه برسه به اینکه اسمشو کنار چهره ی نازش مجسم کنی دیگه فکرشو کن...واسه تو که اینقد عاشقشی چه کارا که نمی کنه....علی جونم...فاصله ها اونقد پررو هستن که نمی شه کاریشون کرد تا خودشون کم بیارنو برن...تنهات کاری که میشه کرد و شما دوتا مهربونم دارید به خوبی انجام می دین همون صبوریه...که واسه شما هرچی بیشتر صبر می کنید بیشترم عاشق همدیگه می شین و روز به روزی بی تاب تر همدیگه..آزی اونقده دوست داااااااارت که تو رو همیشه کنار خودش می بینه..مثل خود تو......می بوسمتون........و از خدا جونم می خوامم که زمانو یه جوری واسه شما دوتا خوشگل تندتر بگدرونههه......می بوسمتون...دوستون دااارم خیلی خیلی زیاددد

یاسی وایمانش 10 خرداد 1385 ساعت 10:16 ب.ظ http://yasesefideashegh.blogfa.com

سلام اازاده عزیز
فدات بشم بخدا وقتی کامنت تو رو میخونم خیلی شاد میشم میدونی خیلی دوستون دارم بخدا منم از وقتی با دل نوشته هاتون اشنا شدم یه حسی به شما دارم درست یکی لنگه خودمون پیدا کردم اما الهی که هیچ وقت عشقت به سرنوشت عشق من دچار نشه میدونی ازاده جون من دیگه به زندگی این دنیا دل نبستم منو ایمان پیوندمون نا گستنی هست با هم تو اون دنیا قرار گذاشتیم نمیدونم اما ازاده جون اینقدر دلم غم داره خودت خوب میفهمی چی میگم چون تو هم عاشقی یه عاشق که از جونشم بیشتر عشقش رو دوست داره ازاده جون دلم داره میترکه میبخشی تو رو هم ناراحت میکنم شرمنده عزیز
ازاده جون امیدوارم یه روز بیام اونم خیلی زود و با اون شور همیشگی ماجرای اروسیت رو بخونم امیدوارم هر چه زودتر به مراد دلت برسی من که نرسیدم اما عا میکنم خدا شاهده برای تمام عاشقا که هم رو دوست دارن که سرنوشت عشقشون مثل من نشه برای همشون از جمله تو عزیزم ارزوی سلامت وخوشبختی دارم میدونی هیچ خوشبختی برای ادم بالاتر از این نیست که در کنار عشقت زندگی کنی ازاده جون این سعدت نصیب من نشد وتا اخر عمرم تو حصرت میمونم اما امیدوارم از ته ته دلم ارزو میکنم این سعادت نصیب تو عزیزم بشه ازاده جون هر وقت دلت لبریز از شادی بود برای دل ایمانم دعا کن که بتونه تحمل کنه تمام غصم الان فقط ایمانه میدونی کاش یه عشقی داشتم که بی معرفت بود بیوفا بود تا میتونستم زود فراموشش کنم اما حصرت ایمان تا ابد رو دلم میمونه بهش گفتم ایمان من دستام فقط از تو جدا میشه روحم عشقم قلبم پیش تو یادگار مونده عزیزم اگه یه روز نبودم ایمان رو تنها نزارید
فدات بشم منو ببخش که ناراحتت کردم
من به تنهای یک چلچله در کنج قفس
بند بندم همه در حسرت یک پرواز است

مریم 11 خرداد 1385 ساعت 12:53 ق.ظ http://melodii.blogsky.com

سلام بر علی و آزاده عزیزم
عالی بود یچزی فراتر از عالی
مرسی از حضورتون در وبلاگم
آپم خوشحال می شم نظرتون رو بدونم

فرزانه 11 خرداد 1385 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

آخی
الهی من فدای دو تاتون بشم که هر دوتون اینقدر مهربون و گل هستید

خوش به حالتون :*:*:*

منم منتظر اون روز قشنگم که شما ۲ تا همشه ی همیشه کنار هم باشید

هر چند که الان هم با این همه فاصله ی دنیایی همیشه با هم هستید

شاد باشید :*:*:

میلاد MILADZ.N 11 خرداد 1385 ساعت 02:55 ق.ظ http://miladzn.blogfa.com/

سلام

ایشالا ۱۰۰ سال با هم باشید شادو خوشحال

ـــــــــــــــــــــامضا: (گمشده ی ۲ حرفی)

مرضیه و محمد 11 خرداد 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.marziemohammad.blogfa.com

سلام آزی جونم و آقا علی گل ..واقعا که علی آقا گل نوشتی ..ما هم وقتی دلمون تنگ میشه تنها چیزی که آرومم میکنه یاد همدیگره .امیدوارمک برا همیشه به آزی جونم برسی و ۱۰۰سال با هم زندگی خوب و خوشی داشته باشین ......خیلی دوستتون داریم .....

یاس و محمد 11 خرداد 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://yasekaboood.blogfa.com/

آزاده جان...سلام...

ازت ممنونم که همراهیم می کنی تا بتونم دوریشو تحمل کنم....

برام دعا کنین تا بیاد پیشم و خوشحالم کنه.....

الان خیلی وقته که ندیدمش.........(گریه)

هستی 11 خرداد 1385 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام وبلاگتون عالیه من تموم قسمتاشو حتی ماجرای نامزدیتونم خوندم خیلی قشنگ و پرباره وبلاگتون ....واقعا عشقای واقعی تو این زمونه تک و توک پیدا میشه قدر این عشق واقعی و آسمونی تونو بدونین ...امیدوارم خدا شما رو تا ابد برا هم نیگر داره منم یه عاشقم ولی...........حالا بگذریم بازم برا شما دو تا کبوتر عاشق و دوست داشتنی آرزوی خوشبختی میکنم .....به پای هم پیر شین .......بای بای.....بوس بوس

hastiye azizam nemidoonam in hame mohabateto che joor javabesho bedam:X:*mersi az in hame omid o arezooye ghashang:*:*:*ba oomadanet koli khoshhalemoon kari hasti jan:*be omid inke hamishe tooz endegit shad bashio ashegh:X:*boos boos *azi

گیلدا 12 خرداد 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.gooya2.persianblog.com

ازاده جان مرسی

زهرا 12 خرداد 1385 ساعت 07:56 ق.ظ http://zahra-rp.persianblog.com

سلام علی و آزاده ی عزیز....
دوباره اومدم اینجا اون حس قشنگ بهم دست داد...وقتی آدم صحبت از محبت و عشق واقعی رو می شنوه واقعا حس می کنه پرواز می کنه...و من چقدر خوشحال می شم که هنوز عشق و محبت بین آدما زنده اس...خدا کنه شما دو تا مهربون زودتر به آرزوتون برسید...
آه !
باز این دل سرگشته ی من
یاد آن قصه ی شیرین افتاد :
بیستون بود و تمنای دو دوست.
آزمون بود و تماشای دو عشق
در زمانی که چو کبک
خنده می زد «شیرین » ؛
تیشه می زد« فرهاد» ؛
تع ائلت کفا بع حتبلزی فرهاد : افسوس
نه توان کرد ز بیدردی شیرین فریاد.
کار «شیرین » به جهان شور بر انگیختن است !
عشق در جان کسی ریختن است!
کار فرهاد بر آوردن میل دل دوست
خواه با شاه در افتادن و گستاخ شدن
خواه با کوه در آویختن است

[ بدون نام ] 12 خرداد 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام به شما
... به نظر من همین مهمه! یعنی فقط اینکه شما دوتا مال هم هستین! سختی ها، غصه ها و دلتنگی ها اجتناب ناپذیرند اما آنچه باقیست، عشق است و تنها عشق ...
مشتاق دیدار شما در کلبه کوچک خودم هستم ... خاک قدوم شما، سرمه چشمان من .

سفیر 12 خرداد 1385 ساعت 10:49 ق.ظ http://beeraheh.blogfa.com

ببخشید دعوت کردم آدرس ندادم ... شرمنده
بازم میگم : مشتاق دیدار شما در کلبه کوچک خودم هستم ... خاک قدوم شما، سرمه چشمان من .

سلام علی و آزی گلمممم...داداشی و آبجی خوشگل من چطورن؟؟واییی چه متن قشنگی علی آقا...خیلی قشنگ بود ...ببخشید که سر نمی زنم..آخه دقیقا 42 روز دیگه مونده تا کنکورم....خیلی وقت کم دارم...دارم دیوونه میشم....امروزم بعد 4...5 روز آنلاین شدم....
خواستم بگم اگه دیر به دیر میام ما رو ببخشید..ایشالا بعد کنکور جبران میکنم...موفق باشین...برام دعا کنین قبول شم...علی آقا شما هم ناراحت نباش ایشالا این روزای جدایی زود زود تموم میشه.....
فداتون..خواهر خودتون...خانومی

عسل 13 خرداد 1385 ساعت 11:00 ق.ظ http://everyway.persianblog.com

سلام به گرمی دو تا قلب عاشق.هرچند می دونم که می دونید ولی باز می گم :وبلاگتون فوق العاده ست.منم جدیدا دارم یه عشقو تجربه می کنم.ولی عشقی که هیچوقت بهش نمی رسم.قدر عشقتونو بدونین.با اجازه لینکتون کردم.

یه نفر بی نفر 13 خرداد 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://dorazham.blogsky.com

سلام..چی بگم..نمیدونم..
در این حدود حکایت
همیشه کسی خواب دختری از قبیله دل تنگیها را میبیند ؟
باور کن هنوز
دست به دامن گریه که میشوم
تصویر لرزانی از ستاره و صدف ،
در پس پرده دریا تکان میخورد
--
شاد باشین

هانی ومانی 13 خرداد 1385 ساعت 08:03 ب.ظ http://manivahani.persianblog.com

سلام..ما با عکسای از ماشین های کلاسیک آپ هستیم...خوشحال می شیم بیایی...منتظرم

سولماز 14 خرداد 1385 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام آزی جونم
خوبی علی آقا خوبه
امیدوارم که خوب و خوش باشید
دوستدار شما
سولماز

شقایق 15 خرداد 1385 ساعت 12:16 ق.ظ

ازاده عزیزم و علی اقا سلام

از اینکه به حرفای من پاسخ دادید ممنونم...

خوشحال میشم کسی باشه حرفای دلتنگیم رو بهش بگم

و اون خواهر خوبی مثل ازاده خانم گل

ازاده جان براتون ارزوی خوشبختی دارم و خوشحال می شم

بیشتر راهنماییم کنی و باهم اشنا بشیم... منتظر

قشنگترین خبرهای خوشبختیتون در وبلاگ زیباتون هستم...

سفیر 15 خرداد 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://beeraheh.blogfa.com

من بجستجوی باران ها ... حال کجایم؟!

منتظر کامنت جدیدتون هستم.

شاپرک 15 خرداد 1385 ساعت 11:05 ق.ظ http://fs74.blogfa.com

سلام به هردوتون
خیلی جالبه! من خیلی وقته با وبلاگتون آشنام دقیقن از طرق مهدیس و لینکستان عاشقان...
وقتی کامنت شمارو دیدم به فکرم رسید که چقدر دنیا کوچیکه!!!!! مثل همیشه براتون آرزوی خوشبختی میکنم و از لطفتون به وبلاگم ممنونم.
لینکتون رو گذاشتم تو وبلاگم.(پوزش)

کیوان و ماه 15 خرداد 1385 ساعت 09:26 ب.ظ http://prisewithsmile.persianblog.com

اوه اوه بابا مگه من چند وقته نت نیومدم ! لاقلش وقتی آپ می کنید یه ندایی بدین ( خیلی پرروام نه ؟!‌‌ شرمنده ) - علی جان این نیز بگذرد هر چند سخته خیلی هم درد بدیه ولی انشالله واسه همیشه تموم میشه دیگه بالاخره این سربازیه آش کشک خالست . موفق باشید و تا ابد عاشق


. سلام دوست عزیز
حالتون خوبه؟
من مسافر شهر رویاها هستم و از اینکه وبلاگ قشنگتون سر راهم بود خوشحالم
وبلاگ قشنگ و جالبی دارین
و از آشنایی با شما بسیار خوشوقتم
خوشحال میشم اگه وقتشو داشتین یه سری هم به چادر ما بزنین ( مسافر که خونه نداره(چشمک))
موفق و پیروز باشین و در امان خدا


. سلام دوست عزیز
حالتون خوبه؟
من مسافر شهر رویاها هستم و از اینکه وبلاگ قشنگتون سر راهم بود خوشحالم
وبلاگ قشنگ و جالبی دارین
و از آشنایی با شما بسیار خوشوقتم
خوشحال میشم اگه وقتشو داشتین یه سری هم به چادر ما بزنین ( مسافر که خونه نداره(چشمک))
موفق و پیروز باشین و در امان خدا

ناهید... 15 خرداد 1385 ساعت 11:11 ب.ظ http://baargrizan.blogfa.com

سلام به هردوتاتون که انقدرررر ماهید وانقدر عشقتون پاک و قابل ستایشه !!!
علی جان انقدر قشنگ حس تو بیان کرده بودی که من گریه ام گرفت چه برسه به آزی...
قربان هردوتون
آبجیتون ناهید ...

علی 16 خرداد 1385 ساعت 05:54 ب.ظ

وبلاگ شما قشنگ و دلنشینه اما یه چیز کم داره اونم اسم زیبای مولای عاشقان علی (ع) است اگر شعر درمورد مولا علی خواستی به من بگو تا برات بفرستم همیشه وبلاگت رو با نام مولا علی زینت بده تا مولا همیشه ودر همه جا دست شما را بگیرد یا علی .... از طرف علی

یاسی وایمانش 17 خرداد 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://yasesefideashegh.blogfa.com

سلام سلامی به زیبای به گرمی عشق شما دوتا
اینقدر دوستاتون دارم که خدا میدونه همیشه ارزوی خوشبختی براتون دارم زیرا سزاور اون هستید
ازاده عزیزم از لطفت نسبت به خودم ممنونم بخدا منم یه حس خاصی دارم چون فقط مطالب شماست که اشک رو از چشمام جاری میکنه ازاده جون همجنستم وتمام دردوعشق وشادیت رو خوب درک میکنم علی جان راست میگه وقتی از همه چی دلت میگیره فقط وفقط یه صدا میتونه تمام اون خستگی اون دلتنگی رو ازاد کنه اونم صدای کسیه که از ته ته قلبش باهات حرف میزنه ازاده جون دیگه از هیچی نمیترسم حتی از بازی تلخ روزگار میدونی چرا چون دیگه فرقی نمیکنه منو ایمان هم رو در بالاترین حد ممنکن دوست داریم همیشه هم با همیم حالا چه رویا چه واقعیت بخدا رویای عشقمون هم زیباست خودت خوب میفهمی چی میگم چون تو هم دوری تو هم تو ریا باهاش راه میری حرف میزنی غذا میخوری ازاده جون از برات ارزوی خوشبختی دارم وارزو میکنم که هر چه زودتر بهم برسید واین دوری هر روز کمتر کمتر بشه
فدات بشم فدای عشق پاکتون دوستتون دارم تنهام نزارید
کسی که دلش مثل خودته یاسی

کیوان 18 خرداد 1385 ساعت 11:44 ق.ظ http://prisewithsmile.persianblog.com

سلام . فقط می تونم تو یه کلمه بگم درکت می کنم علی ! ولی تنها راهش صبر کردنه

نگار 18 خرداد 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://nime-gomshode.persianblog.com

شاید توانست بار دیرعاشق شد و با صدای پرنده ها اواز خواند...شایدتوانست بار دیگر بوی گریه دو ابر عاشق را حس کرد..شاید توانست قدم بر بال پروانه گذاشت و هفت رنگ رنگین کمان را دید ..میگن گاهی خیلی زود دیر میشود..پس بیا تا باری دیگر از این دیر تر نشده باز هم عاشق شویم........اپم خوشحال میشم بیای

مرضیه و محمد 19 خرداد 1385 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.marziemohammad.blogfa.com

سلام .....آزی جونم و علی آقای گل .عزیزانم ازتون خبری نیست .خوش میگذدره.......چه کارا میکنید.......ما آپ هستیم ..منتظریم .......

نارسیس 19 خرداد 1385 ساعت 03:41 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

عشق شما دو تا باورنکردنیه.....
واقعا باور نکردنی...

مرجان 19 خرداد 1385 ساعت 10:23 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام آزی جون
آپت قشنگ بود به دل نشست پسندیدیم اگه اجازه بدین یه شب بیایم خواستگاریش .
به من سر نمی زنی افتخار نمی دی
منتظرتم
بای بای

سعیده 20 خرداد 1385 ساعت 12:37 ب.ظ http://holygirl.blogfa.com

سلام به دو عاشق گل ما
خبری نیست ازتون

من تورا به جرم نگاه زیبایت در زندان قلبم به حبس ابد محکوم میکنم تا در دادگاه عشق بگویی((دوستت دارم))

دوستدار شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد