عشق من

بعضی وقتا شده که آدم یه دفعه انفجار یک حس و تو خودش میبینه تا داد هم نزنه  تا آخرین توانش

فریاد نزنه سبک نمیشه چه خشم چه عشق.....

منم میخوام الان تو همین لحظه داد بزنم خدایاااااااااااااااااا

ممنونم ممنونم که منو سزاوار این عشق پاک دونستی ممنونم که وجودی به این مهربونی

یکرنگی با وفایی و بهم هدیه دادی

وجودی که سراسر عشق پاکی صداقته

وجودی که وصف ناپذیره کسی که تو تمام لحظه های زندگیم بهم توانه موندن و ادامه دادنو داده

کسی که همه زندگیمو به اون تکیه کردم و هیچوقت تنهام نزاشته

تو کلمه ها و جمله ها هرگز نمیتونم بیان کنم که چقدر دوسش دارم

که چقدر حاضرم جونمو فداش کنم

که چقدر از وقتی پاشو به زندگیه خاموش و سرده من گزاشت

زندگیمو عوض کرد که چقدر خوشبختم کرد که چقدر زیبایی های اصلیه زندگیو نشونم داد

دوست دارم علی من 
 

                                                   
                                                       
                                                              
                                                                 
                                                                    dooset daraaaaaaaaam GOLE MAN

خدایااااا ممنونم که علی عزیزم به من بخشیدی خدایا بهت قول میدم از این عشق ام نگهداری کنم

خدایاااااااااااا ممنونم که همیشه تو کنارمون بودی و کمکمون کردی

تو بودی که این عشق و به ما دادی

و تنها خودتم میتونی برامون حفظش کنی

خدایا خودت بودی که وقتی همه مارو تنها میزاشتن امیدمون تو بودی

تو بودی که باز با منو عشق من علی بودی

خدایااااااااا

بازم تنهامون نزار میدونی که الان از همیشه تنها تریم


خدایا نمیتونم هرگز ازت تشکر کنم فقط سپاسگزارتم

aliiiiiiiiiiiiiiiiiii kheili ashghetammmmmmmmmmm GOLE MAN






هنوزم در پی اونم

که میشه عاشقش باشم

مثله دریای من باشه

منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم که اشکمو رویه گونم

با اون دستای پر مهرش کنه پاکو بگه جونم

 

 

نکن گریه منم اینجام

بزار دستاتو تو دستام

تو احساس منو میخوای

منم ای وای تورو میخوام

lets not argueنه تنها واسیه من و علی بلکه برای هر کسی پیش اومده که سره بعضی مسائل اختلاف نظر باشه

هر دو نفری هر چقدر هم به هم نزدیک باشند ولی 100% هم نمیشند امروز

داشتم به چندتا دلیل مهمیی که ممکنه کمک کنه که این اختلاف ها به رابطه دو نفر صدمه

نزنه

*همیشه باید اینو در نظر بگیریم که به بهانه اینکه اختلاف پیش نیات نباید مساعلیو

که احساس میکنیم اشتباه داره طرف میکنه یا اینکه یه چیزی مارو ناراحت میکنه پنهون کنیم فقط باید مواظب

باشیم که چطوری بیانش

میکنیم


روان شناس وjennifer good 

it isnt what u say...its how to say it.....

اطمینان پیدا کنید که حتماً مقعی مساعل رو مطرح کنید که طرفه شما وقته کافی

برای اون داشته باشه

*همیشه به طرفتون وقت کفی برایه اوردن عذر هایی که اون کارو باعث شده انجام بده بدهید

بجای اینکه داعمن در حال فکر باشید که دلیله اون کرشو خودتون پیدا کنید ازش سال کنید

*مسأله گذشته رو دوباره وسط نکشید همونهایی که قبلاً حل شده

و طرفتون اظهاره پشیمانی نسبت بهشون کرده چون در این حالات نتنها نمیتونید اون مشکل

را حال کنید بلکه باعث میشید شریکه شما اعتماد اش را نسبت بهتون از دست بده

*اگه بدونید در اون حالات اگه مسلرو ادامه بدین اوضاع بدتر میشه بهتره 15 دقیقه مثلاً به آهنگ گوش بدید یا

پیادروی برید و بد در موردش صحبت کنید(من این یکیو واقعاً نمیتونم یعنی واقعاً برام سخته که

علی تو نهایت عصبانیت جفتمون پیشم نباشو تنهام بذره)

*هیچوقت جلوی دوستان یا آشناین باهم بحث نکنید چون نتنها باعث میشه که

شریکتون فکر کنه برایه خودتون مدافع اوردید بلکه شخصیت اون هم زیره سؤال میبرید

البته ببخشید من این مطلب رو خودم ترجمه کردم اگر اشکال در فهمش بود گفتم

بدونین

سلام
ممنونم از این همه نظرهای قشنگتون

چند روزی دارم به این مساله فکر میکنم که تو زندگی دو نفر چند 100 نفر باید نظر بده اند

؟جالب اینه که همه هم فکر میکنن اونا درست میگن

زوره آدم اینجا میگیره که حتی دلیل حرفشونم منطقی نیست

یعنی حالا چند تا مورد مثال میزانند این میشه دیگه الگو

نمیدونم واقعاً خدا آدمه بی منطق قسمت هیچکس نکنه

شما اگه گیر همچین آدمیی بیفتین چی کار میکنین؟

یعنی طرف اصلاً شما رو درک نکنه خودش راحت زندگیشو بکنه و الکی بشه داییه دلسوزتر از

مادر.....بدیه این آدما اینه که نمیتونیم بی تفاوت نسبت بهشون باشی چون ول کن نیسن

من که اصلاً این هفته همش سرو کله زدن با این آدما بود آخرشم به هیچ جایی نرسید

حالا بجاش یه کلیپ باحال پره بشکن و رقص حال کنیدhttp://www.iranelika.com/photo/details.php?image_id=174

اولاً بازم باید از دوستانم تشکر کنم که به وبلاگ ما سر میزنن
من و آزاده قصد داریم این وبلاگ رو به مسائل زندگی اختصاص بدیم
که مهمترینه اونا عشق هست
من خودم از عشق چی میدونم؟
فقط اینو میدونم که عشق یعنی فداکاری عشق یعنی صداقت عشق یعنی پاکی
و عشق یعنی.....

هیچکس نمیتونه معنیه عشق رو بگه  چون هر کلامی چه زیبا و چه زشت میتونه بخشی از عشق رو معنی کنه


 یکی از اونا فداکاریه
به جرعت میتونم بگم که این معنیو آزاده به من فهموند
با کارایی که برایه عشقمون انجام داد
و من دلم میخوات بازم به آزادم بگم که ازش ممنونم
بخاطره تحمل کردنه من و بودنش در زندگیم 

و دوست دارم اینو به شما هم رسونده باشم که عشق یک چیزه دو طرفست

ممنونم که مطالبه مارو میخونید
سعی میکنیم وبلاگ رو قشنگ تر کنیم

(azadeh dooset daram be khatere eshghe paket mamnoonam)