اصرار میکرد بریم خرید اما نمیخاستم دیگه خسته شده بودم از بس تکرار آدما گفتم میام
به شرطی بریم لب دریا شاید یکم این دل اروم بگیره مامان گفت باشه....
هوا سرد بود بدجوری.....از دور دریارو دیدم چقدر بزرگ بود تا جایی که چشم کار میکرد آب بود آب و آب
مامان میگه ببین چقدر قشنگه.... نمیدونم چرا قشنگیشو نمیبینم قشنگه؟
ساحل اینجا .. که خوبه فکر میکنم اگه ببرنم بهشت بگن اینجا ببین قشنگه؟ترجیح میدم تو همون
آتیش جهنمی بسوزم که تو آغوش تو باشم.....نگاه میکنم دریا کنار دریا یه دخترو پسر
صورتم و بر میگردونم پر میشم از خالی شدن....مامان:دیدی؟(انگار اصلاً نمیدونه حالم رو شایدم میدونه)
چیو؟پسره دوستشو میگفت همونی که مدت هست منتظره عشق شه که از ایران بیارتش جالب شد برام
یکی مامان م رو صدا کرد خودش بود دختره .....نه.....مگه میشه؟چه برقی چشمش زد  چه
قدر شاد بود چه حالی داشت.....چقدر افتخار میکرد مارو خبر کنه از اومدن عشق اش
دخترره رو نشونمون داد....رفت.....فقط من و علی؟دلم مرد سرمو انداختم پایین تندتر میدوم نکنه
یه وقت مامان اشکام رو ببینه ......وای نه نه نه انگار داره ضایع میشه لبم و فشار میدم بهم
شاید دردش حواسمو پرت کنه نه نکرد......
نه نکنه فهمید میگه گریه میکنی؟ من: نه نه این لنزه به چشمم نمیسازه ....
مامان فهمید....با بقض میگه یعنی هیچ راهی نیست
علی بتونه بیات واسه یه ماه حتی....نشستم همونجا کنار اسکله .....
نه وای این آهنگه وای چرا همه چی داشت میشکوندم .........

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


I've been alone all along

مامان پشیمون از آوردن من.............
نگاه میکنم به آسمون خدا خدا.....میبینی...یهو یادم میاد به محبت هایی که در حقه مون کرده
ازی خفه شو ازی خفه......یه وقت ناشکری نکنی....مامان:بهش بگو هر جا میرفتیم جاتو خالی میکردیم
به زور قدم بر میداشتم ....میخواستم فقط برسم خونه اه چه غلط ای کردم اومدم بیرون میخوام خونه باشم
دیگه دیگه نمیخام اصلاً دلم تورو میخواااااااااااااااد جیق میزنم برام مهم نیست بقیه چه جوری خودشونو گول میزنن
دارم زجر میکشم زجر.......... تو بدتر تو بدتر همین منو اینجوری کرده دیگه من هیچ قشنگیی و نمیخام
کی گفته منتظره بهترینم من منتظره با تو بودن هستم در پناه خودش... و اون برای من بهترین بهترین هاست
....نمیدونم این هارو فقط نوشتم
که یادم باشه آزی این فقط رب ساعت از لحظه هات بود یادت باشه آزی چی کشیدی؟برمیگردم به اطاقم
اطاقی که مثله سلولی میمونه که فقط چوب خط روزا رو میزنه.....میدونم کمکم میکنی میdastamoon agar che doore  DELAMOON KE DOOR NEMISHEEEEEEEEEEEدونم
خدا آزی نگا کن آزی.....کمک کمک کمک .....


فرقی نداره بی تو بهار باشه یا پاییز
نمیبینی که شعرام همه شدن غم انگیز

غصه نخور عزیزم فدای قلب تنگت
غصه نخور عزیزم سخته هوای دوری
من که اینو میدونم که تو چقدر صبوری

غصه نخور گل من رفتیم تو ماه اسفند
اردیبهشت که میشه من برمیگردم حتماً

من چشم برات میمونم ببین تو تنها نیسی
غصه نخور عزیزم قصه کار گلا نیست

 



سلام بهونه من ....
نمیدونی این دل چقدر دلتنگه فرشتشه؟میدونی که تو این چند روزی که باهات حرف نزد شده بود
یه تیکه سنگ که فقط نفس میکشه  و انتظار این دل مگه جز انتظار دیگه راهی داشت  نمیدونن
که وقتی زندگی آدم باهاش فاصله داره چقدر سخته ؟اصلاً تاحالا فکر کردن بینمون چندتا کوه هست ؟
چند تا دریا؟هرچقدر باشه مهم نیست مهم  اینه که  هر چقدر هم باشه  با
همه وسعتش در برابر وسعت عشق مون هیچه هیچ..
 عشق مون همیشه با فاصله ها پیروزه...میدونی چرا؟میدونی این عشق از چیه؟از اون برکت وجوده گلته
اون وجودی که خدا میدونه چقدر از خواستهاش گذشت خدا میدونه چقدر عذاب کشید خدا میدونه که هر ظلمی هر نامردی دید
بازم پام وایساد .....سره عهد مون سره عشقمون .....تو این چند سال خسته نشد ...
خیلی وقت ها من کم آوردم اما اون اما اون اما اون......

 قربونه مقاومتت علی تو با اینکه دلت
رنجون بود اما همیشه منو اول میدیدی... منو آروم میکردی به من یه دنیا امید میدادی اون قدر
که شرمم میشد دیگه اصلاً ناراحتی به خودم راه بدم....میبینی آقایی خودم همش تقصیر تو
که آزیت انقدر لوس شده تا یکم ازش دور میشی تا یه روز صداتو نمیشنوه چیزی ازش
باقی نمیمونه ....آخه آزیت از تو نیرو میگیره صبح تو بهش امید میدی روز و بگزرونه تو بهش
میگی که فردا نزدیک تر از اونی که اون حس میکنه...تو انقدر بزرگی که حتی خودتم نادیده میگیری.
هیچوقت نمیگی که سختی دیدی گل من. فدات بشم آخه مگه اون وجود  مهربونت وجودی که
همش پاکه مگه اون وجود تحمل این همه بدی و سختی رو داره ..تازه دمم نزنه واسه کی؟واسه من
که نکنه تو دلم یوقت بلرزه بخدا اشک چشام و گرفته اگه  کسایی که این متن رو میخوندن
میدونستن گل من چی کارا  کرده چیا دیده و به روشم نیاورده واسه من اونوقت میدونستن
چرا میگم خوشبخت ترین زن دنیام....چون مردی به بزرگی تو دارم ....آرزوم اینه که فقط لیاقت
تورو خدا به من بده.. میدونم این روزا بد جوری تو فشاری ...میدونم هیچی نمیگی همین داغونم
میکنه همینه که عاشق ترم میکنه همینه که آزی روز به روز دیوونه تر میکنه .خدا یا
خودت میدونی که الان چه حالی داریم خدایا میبینی؟خودم و خودت و خودش موندیم ما سه تا...
همین واسه ما از همه چی بالاتره تو فقط با ما باش ما دیگه چی میخواییم  خدایا
به مرد گلم و من کمک کن کمک کن کمک کن ....

خدایا حواست به همه عاشق ها باشه آمین....

راستی علی گلم دو تا کتاب برام زحمت کشیده با کتاب های درسی که میخواستم سورپریز گزاشته بود واسم فرستاد از همین جا میگم

که آقایی خیلی دستت درد نکنه کلی آزی جمله هایی که زیرش خط کشیدی بوسید..

 

 

نظرات 141 + ارسال نظر
یاس و محمد 5 اسفند 1384 ساعت 12:50 ق.ظ http://yasekaboood.blogfa.com

سلام به علی و ازاده جون
خوبین؟
خوشحالم که اولین نظر مال خودمونه
ایشالله که بالاخره بر می گردین پیش هم
دلای خوشکلتون رو به خدا بسپورین درست می شه
پیشمون بیاین
موفق و عاشث باشین
بای

سایه 5 اسفند 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.faraway.blogsky.com

فاصله درست است.فاسله غلط است.(چشمک)

سید احمد 5 اسفند 1384 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.sarzamin-ir.blogsky.com/

سلام به رفقای عزیز . امیدوارم همیشه نزدیک باشید . سرزمین من هم نزدیکه یه سری بزنید

آتیش 5 اسفند 1384 ساعت 03:09 ق.ظ http://4tish.blogsky.com

یبار نشد من اول برسم ... اما بازم رسیدم
الهی ... آخه من چی بگم ٬ فقط میدونم عاشقترین ... پاکترین و زیبا ترین زوجی هستین که من تو عمرم دیدم و همیشه واستون دعا میکنم که خدا بهتون صبر بده ... و امیدوارم که این سختی ها بزودی تموم بشه زندگی قشنگتون بزودی آغاز :X
هردوتونو دوست دارم :X شاد باشین ... آبجی کوچولوی شما آتی :XXX‌ (البته اگه بپذیرید :ی )

دیانا 5 اسفند 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام دوستای گل خودم
همین که به خدا توکل کردی کافیه
خودش کمکتون میکنه
قربون دوست خوبم آزی که خیلی دوستش دارم و دلمم براش یه ذره شده
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

مرضیه و محمد 5 اسفند 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.marziemohammad.blogfa.com

سلام علی آقا و آزاده جونم خوبین ؟؟؟؟
امیدوارم که برا همیشه با هم باشین
این تنها آرزوی ماستتتتت

علی خودت 5 اسفند 1384 ساعت 12:02 ب.ظ http://aliazi.blogsky.com

azize delaaaaaaaaaaaaam omre man zendegie maaaaaaaaan elahi ke fadat besham fadaie oon vojoode pako por mehro ba gozashtet bazam alio khejalat dadi bazam mesle hamishe baese eftekhare alit shodi azize delaam omre maaaaan in manam ke hamishe az khoda khastam ke mano laieghet kone hata ye koochooloo akhe to vaghaaaaaaaaaaaan kheili kheili balatar az oon chizi hasi ke hata man tasavoresho bokonam ye donia asheghoone mipaarstamet ye donia va ino bedoon ke har rooz sobh vaghti cheshamo baz mikonam mibinam eshghe mesle to daram az khoshali too khodam nemigonjam hala har moshkeliam mikhat dashte basham asheghetam va mamnoonam az inke menat gozashti va behem ejaze dadi ke easheghet basham
alie khode khode khode khode khodet ta abad:X:X

محمدومرضیه 5 اسفند 1384 ساعت 02:31 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

salaaaaaaam aziye golaaaam... mifahmam chi migi...adam ba harf zadan ba eshghesh 1 enerjiye khaasi migire ke vaghti bad az modati harf nemizane oon enerjiye tamoom mishe va be ghole khodet aadam mishe tike sang...adam vaghti eshghesho sakhttar be dast biyaare ghadresho bishtar midoone...shaayad in doorihaa 1 jooraayi baaese tahkime eshgh mishe...chon aab shodan baraye eshgh ham ghashange....
ازی جونم و علی اقا براتون ارزوی بهترینها رو دارم....ومنتظر خبری هستم که شما دوتا عزیز برای همیشه کنار هم موندگار شدید.....
به امید اون روزاااااااا.......

*پرنسس* 5 اسفند 1384 ساعت 03:20 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام

خیلی وقت بود پیشتون نیمده بودم

اینجا بوی مهربونی میده
رنگ امید داره

بار عشق رو میکشه


ممنونم که فراموشم نکردید
امیدوارم همیشه باهم بمونیم

با احترام
* یاس سفید

boseye eshgh 5 اسفند 1384 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام دوست عزیز من همیشه بلاگ شما رو میخونم اما میخواستم بدونم چرا ایران نیستی اگه میشه جوابمو بده

salam be dooste azizemoon ..kehili khoshhalam ke vaght mizaryo matlab haye maro mikhooni ..ratsy man vase in iran nistam choon khenevadam injast va oon ham ghabool nemikonan ke man iran zendegi konam :HAME AREZOOYAM AMA........CHE KONAM KONAM KE BASTE PAYAM

asal 5 اسفند 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

salammmmmmmmmmm be shoma do tagolam man baraye shoma do ta azizam doa mikonam ke en fasele khili zode zod tamom beshe------------------- be omide on roz

فدای اون دلت بشم آزاده جونـــــــــــم
چقـــــــــــــــــــــدر پای این نوشتت اشک ریختی گــلــــــــــــــم که اینطـــــــــــــــــور اشکای من دارن می ریــــــــــــزن !!!!!!!!!!!؟
فدای اون دل پاک و مهربونت بشـــــــــم که تازه یه ذره از دردات و می دونم.
خواهریه ماهم طاقت بیار عزیزم ! به خدا که خدا واست کافیـــــــــــــــــــــه .
بگو گلم دردات و بگو بذار اون سینه ی خستت آروم بگیره اما بهش بگو « اندکی صبر سحر نزدیک است ... »
علی عزیز اگه اینهمه با وفا و بزرگ منش نبود که سر راه تو فرشته قرار نمی گرفت !!!
آزاده ی گلم خواهری ! قدر دلت و بدون ! بخواه ! از همونی که همه امیدته بخواه !
نمی گم برات دعا می کنم آخه دل تو الان نردیک تره ...
کم دلت نشکسته ، نازه من ! مگه نمی گن خدا تو دلای شکسته خونه داره پس برام دعا کن ماه من دعا ...

مهدی جون 6 اسفند 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://irandrawing.blogsky.com

سلام به دوستان خوب و عاشقققققققق .
جدی عاشقی خیلی خوبه؟؟؟؟ به نظر میاد شما که خیلی عاشقین
شاید کسانی که میگن بده طعم خوش اون رو نچشیدن در هر صورت موفق باشین

farzaneh 6 اسفند 1384 ساعت 04:30 ق.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

آمین .........
قشنگ بود
چون بار اولم بود که میومدم اینجا تا یادمه بگم....
اشالا صد سال یا بیشتر با هم خوشبخت زندگی کنید
موفق باشید :*

سایه 6 اسفند 1384 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.faraway.blogsky.com

من هم مثل تو و مثل همه دوست ندارم که جنگ بشه.اما واقعیتی که داره اتفاق میافته یه چیزه و آرزو یه چیز دیگه است.مرصی که اومدی بهم سرزدی.ضمنا سعی کن فارسی رو خوب یاد بگیری.اصلا خوب نیست که ادم ایرانی باشه و فارسی بلد نباشه.واسه همینه که بهمون حمله میکنن.

عاشق بیدل 6 اسفند 1384 ساعت 08:28 ق.ظ http://eshgh-e-elahi.blogfa.com

سلام عزیز!
ممنون که به من سر زدی.
امیدوارم هرچه زودتر تو هم به عشقت برسی و در کنار هم یک زندگی سعادتمند رو شاهد باشید. اما عشق بدون تحمل سختی معنی نداره و به قول شاعر «که عشق اول نمود آسان ولی افتاد مشکلها»
موفق باشی و عاشق

آزیتا 6 اسفند 1384 ساعت 09:33 ق.ظ http://azi.blogsky.com

سلام عزیزم
نگو هیچ کسی راندارید چونکه خدا را دارید و همین بسه . امیدوارم که همیشه با هم و در کنار هم مشکلات را به کناری بزارید
دوستدارتون آزی

مینا و حسین 6 اسفند 1384 ساعت 03:14 ب.ظ http://minajo0o0o0o0n.blogsky.com

سلام آزی گلم.....آزی اشک منو در آوردی که دختر..الهی آبجی فدای اون دل کوچیکت بشه که تنگ شده برا شوهرش.....برا نفسش.....
آزی من....آبجی گلم....صبر کن نانازم.....فقط و فقط از اون بخواه.....به اون توکل کن......فقط اونه که میتونه همه چیو درست کنه گلم.....
آزی این که گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟
(ما هیچکیو نداریم خدا میدونم خوب میدونی!!!)
آزی این حرفو دیگه نگیا....همه کس ما خداست...دیگه نگی خدا ناراحت میشه ها..... تو علی گلت رو داری.... در ضمن مگه من مردم که تو هیچکیو نداشته باشی.....
میدونم دوری و بی خبری از عشقت...از همه زندگیت...همه وجودت خیلی خیلی سخته...حتی از مرگ خود آدم هم سخت تره..همه اینا رو میدونم عزیزم...منم یه ۱سال از عشقم دور بودم....ولی از خدا خواستم که بهم صبر بده و خودش همه کارهارو درست کنه و عشقم رو بیاره پیشم.....آزی باور کن احتمال اینکه حسین بیاد پیشم اینجا ۵٪ بود.....میدونی ۵٪یعنی چی؟؟؟یعنی تقریبا صفر!!!ولی خدا همه چی رو درست کرد.جوری که خودمون هم هنوز باورمون نمیشه....
فقط به خدا تکیه کن عزیز...ازش بخواه که تو مدت دوریش بهت صبر بده !!ای خدا به آزی گلم و علی عزیزش صبر بده و زوده زود این ۲تا گل عاشق ما رو برای همیشه پیش هم برسون.
آزی گلم به چیزای خوب...اتفاقای خوب که بعد اینکه علیت سربازیش تموم شد و شما برای همیشه پیش هم هستین فکر کن......فکرشو بکن آزییییی!!!!!!!!!!واااااااااایییییییییی چه حالی میده ...
آزی اینقدر دلم برات تنگ شده!!!ببین یه نقطه شده....خیلی وقته با هم نتونستیم حرف بزنیم.......
راستی عزیز شرمنده که تو این مدت نتونستم باهات حرف بزنم یا بهتون سر بزنم..آخه درگیر پروژه و کار آموزیم بودم.
۸ اسفند یادت نرهااا!!!!!!!!!بیای حتما.....منتظریمD:X:
در آخر منم مثل تو بلند میگم:
خدایا حواست به همه عاشق ها باشه آمین....
بوس*:....بوس*:
مینا*:X:

الهه 6 اسفند 1384 ساعت 04:24 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام آزی جون...دیگه قشنگ تر از این نمی شد
عالی بود
پیش ما فقیر فقرا (!!)هم بیا خوشحال می شم...موفق باشی امیدوارم هر چه زودتر فاصله ها از بین بره...

عارف 7 اسفند 1384 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.razeegoleesorkh.blogfa.com/

سلام
وبلاگ قشنگیه و مهمتر دست به قلم خوبی داری.
امید وارم موفق باشی.
قصد دارم شما را لینک بدم.البته اگه اجازه بدید.
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید و اگه قابل دونستید لینک بدید.
موفق باشید.
یا علی.

امیر و زهرا 7 اسفند 1384 ساعت 03:24 ق.ظ http://2hamnafas.mihanblog.com

با سلام خدمت شما دو عزیز
لطفا به وبلاگ ما حتما سری بزنید و نظرتون رو درباره لینکستان عاشقان بدهید
منتظر حضور سبز شما هستیم
اگر یادتون باشه قبلا درباره این لینکستان با هم صحبت کرده بودیم. امیدوارم که ما رو کمک کنید در این کار
پیروز و سربلند باشید
دو همنفس

عاشق بیدل 7 اسفند 1384 ساعت 09:49 ق.ظ http://eshgh-e-elahi.blogfa.com

ممنون از اظهار لطفتون!
امیدوارم همه عاشقا قدر عشقشون رو بدونن و شکر این هدیه آسمونی رو خوب بجا بیارن!

..::به شکوه عشق::.. 7 اسفند 1384 ساعت 07:29 ب.ظ http://magic-love.myblog.ir

سلام ؛ چی بگم والا ! ولی خداییش این دور بودنا لذت بخشه .. هیمین دوری ها باعث میشه قدر عشقمون رو بدونیم .. و هر روز عاشق و عاشق تر از قبل بشیم .. اینجا رو خیلی خوب گفتی:خدایا حواست به همه عاشق ها باشه آمین.. تو رو خدا تو هم دعا کن که عشق من هم زود تر برگرده ایران .. نمیدونی که چقدر دلم براش تنگه !!

محمد رضا و مونا 7 اسفند 1384 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.btbt.co.sr

salam be doostaye golam dash alio abji azade baba ey val darid vay mano mona eftezah grftarim man ke hich 5 sobh ta shab tamrin vase mosa beghat zade saram beram pishe mona be moonam mam noon ke pishe moon oomadid mona asabani shode bood az dastam ke chera up nmikoni khodesh dast be kar shod be la khare azaye man man bram sanisaniyam talast in talaha fadaye shoma dota ya hagh

farzaneh 7 اسفند 1384 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.donyato0moshtameh.blogfa.com

خب آدم حسودیش میشه .
خب مگه چیه آدمه دیگه
خدا کنه همه مردا مثل علی گل باشند و البته مرد ....
و همه زنها هم مثل تو مهربون و دوست داشتنی
همه عشق ها مثل عشق شما دو تا شیرین
همه این مشکلایی که گفتی رو علی میتونه تحمل کنه چون تو رو داره.
من هم دعا میکنم که همه اونا حل شه البته اگه قابل بدونید :*
شما هم واسه ی من دعا کنید میدونم که خدا به حرفتون گوش میده
یادتون نره ها :p
موفق باشید و همیشه ی همیشه شاد شاد شاااااااااد :**

ارزو 7 اسفند 1384 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام علی و آزاده عزیز
خوبین ؟
من شما رو لینک دادم البته با اجازتون
من قبلاْ هم سر زدم اما شما تحویل نگرفتید خواسته بودم که شما رو لینک بدم و شما هم منو و اینکه توی بهتر شدن وبلاگم کمکم کنید

salam arezoo jan bebakshham khanomi akhe ma chand ta arezoo darim nemidoonam shoma koodoomesh hasty aziz age mitooni adresse blogeto baram bezar *azi

فرشید 7 اسفند 1384 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.sharabeeshgh.persianblog.com

سلام به دو عاشق پاک دل/ممنونم از حضورتون در وبلاگم/خیلی زیبا بود واقعا به خاطر این همه عشق و احساس پاک و روحانی به هر دوی شما تبریک میگم ان شاءالله هر چه زودتر در کنار هم کانون زندگی مشترکتون رو اغاز کنید و فراق و جدایی از بین بره /در مورد مهربون ترین دختر دنیا گاهی با قلم زیبا و تواناش توی وبلاگ من مینویسه البته شما هم مطمئنا مهربون ترین دختر دنیای من رو میشناسید مینای عزیز صاحب وبلاگه یاسهای سپید عشقه که همیشه کامنتای زیبا و خوشگلش هست که به من توان و انرژی نوشتن میده/برای هر دوی شما ارزوی بهترینها رو دارم/شاد باشید و عاشق/یاور همیشه مومن(فرشید)/خدانگهدار

دفتر عشق 7 اسفند 1384 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

بدون تو هرگز…!

بی تو آسمان دلم تیره و تار است ، اشک غم در چشمانم جاری است…
بی تو دستانم سرد سرد است ، چشمانم خیس خیس…
بی تو عاشقی برایم هوس است و دنیا برایم قفس است …
بی تو ستاره ای در آسمان زندگی ام نیست …
مهتابی در شبهایم نیست شب هایم تیره و تار است …
بی تو زندگی برایم مفهوم تاریکی و تنهایی است…
بی تو زندگی برایم عذابی بیش نیست!!!

مریم 7 اسفند 1384 ساعت 09:39 ب.ظ http://maryam1977.blogfa.com

سلام
عشق یعنی همین آزاده خانوم گل بخاطر عشقت هیچوقت خودت رو نبینی
امیدوارم همیشه شاد باشید و عاشق
تقددیم به علی و آزاده

======================

وقتی با خاطراتت پلکام هم میذارم
میگم اگه نیائی جسمم و جا میذارم

یاد چشــای نازت دلـم را بـرده از هوش
چگونه اون نگاهتو زدل کنم فراموش

میخوام مثه پروانه دور چشات بگردم
با نفسهای گرمت نمرده برمیگردم

بایــد با این ترانه شعـرم و عاشقانه
به تو بدم عزیزم که عشقی جاودانه

بازم چشای نازت دلــم را بـرده از هوش
چگونه این چشم تو میشه ز دل فراموش

حالام با خـاطراتت پلکام هـم میـذارم
اگه نیائی سراغم جسمم و جا میذارم
========================

هانی و مانی 7 اسفند 1384 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.manivahani.persianblog.com

سلام ممنون از اینکه سر زدید بهمون...آره، قالب وبلاگ را عوض کردیم....متن زیبایی نوشتید

مونا 7 اسفند 1384 ساعت 11:18 ب.ظ http://mehrabedel.blogfa.com




سلام خدمت علی آقا و سلام به آزاده خانمی گل و مهربون خانمی فدات بشم به خدا من و با کامنتت شرمنده کردی ببخشید که خبر ندادم وبلاگمون و آپ کردم ( دیگه از این به بعد خبر نمیدم تعجب نکن ) من انقدر بدم که باور کن نتونستم طی این مدت بیام پیشت و اولین نفری باشم که تو پست جدیدتون کامنت میذارم می دونی چرا میگم خبر نمیکنم در مورده آپ ؟ چون دوست دارم همیشه بیام و قصدم بیشتر جویا شدنه حالت باشه و تنها برای مطلبت نظر نذارم ... خانمی خیلی لطف داری ایشالاه شما در کناره علی آقا خوشبخت و سعادتمند باشی که بی شک همین طوره برای من هم خیلی دعا کنید ...
راستی میبینی چه زود گذشت آزاده چشم بهم گذاشتیم سال 84 داره میره روبه اتمام و سال جدید داره از راه میاد ایشالاه تو این سال جدید تمام فاصله ها و تمام دلتنگی ها که با وجوده عشق حقیقی شیرینه از بین بره و تنها با توکل به خدای بزرگ شیرینی و در کناره یار بودن باشه
خانمی خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما و همچنین از همه مهم تر با خواهره گلی مثل شما آشنا شدم
پاینده و بر قرار باشید
حق نگه دار

شادی و سعید 7 اسفند 1384 ساعت 11:25 ب.ظ http://bazarche.blogsky.com

سلام
خووبی عزیزم
زندگی همینه دیگه.. همین دوریاست که آدما قدر عشقشوونو بیشتر می دوونن
خدا جوونم٬ زوود زوود زوود این تا گلو کنار همو پیش هم بذار
آمــــــــــــــــین
تا بعد گلا

یاس سفید 7 اسفند 1384 ساعت 11:48 ب.ظ http://http://www.royayeayeneha.blogfa.com/

سلام به لیلی و مجنون خودم
ممنون که به منم سر زدین
آزاده عزیز خیلی خوب نوشتی مثل همیشه راستی من قضیه نامزدیتونو دارم می خونم تمومش نکردم ولی معلومه خیلی سختی کشیدین براتون دعا می کنم که همیشه خوشبخت باشین و همه عاشقا مثل شما عاشق واقعی باشن. یا حق

ستاره و فرشاد 8 اسفند 1384 ساعت 01:23 ق.ظ http://lovelystar.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی
شاد وسلامت باشید
دعا میکنیم خدا مشکل همه رو حل کنه شمام واسه ما دعا کنین

مهرداد و مینا 8 اسفند 1384 ساعت 07:51 ق.ظ http://eshghepack.blogfa.com

سلام به شما دوستان خوب . خیلی ممنون که افتخار دادید و به وبلاگ ما سر زدید . تشکر . وبلاگنون خیلی زیباست . نظرتون در مورد تبادل لینک چیه ؟ اگه موافقید ما رو لینک کنید بعد بهمون خبر بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم . موفق و پیروز باشید . قربانتون مهرداد و مینا

یاس و محمد 8 اسفند 1384 ساعت 10:25 ق.ظ http://yasekaboood.blogfa.com/

سلام ازاده و علی جون
خوبین؟
ممنون که میاین و تنهامون نمی ذارین
خیلی دوستون داریم....
آپ کردیم همین الان دارم آپ می کنم
حتما تشریف بیارین
بای

یاس و محمد 8 اسفند 1384 ساعت 11:12 ق.ظ http://yasekaboood.blogfa.com/

چه زود اومدی...!؟(با تعجب بسیار)
بابا ابرومون رفت(هنوز عکسارو نذاشته بودم که)
حالا واستا تا ظهر کامل می شه بعد سر بزن .
خوب!
ببخشید
منتظرم
دوستای خوبم

مینا و حسین 8 اسفند 1384 ساعت 01:24 ب.ظ http://minajo0o0o0o0n.blogsky.com

سلام آزی عزیزم و علی گلش....وای آزی جونم دستت درد نکنه خواهری که زود اومدی پیشمون و برامون کامنت گذاشتی..نمیدونی چقدر خوشحال شدم که اسمت رو جزو اولین نظرات دیدم..وقتی کامنتت رو خوندم از خوشحالی اشک تو چشام جمع شد آزی.....دلم میخواست الان اینجا بودی و حسابی می بوسیدمت آبجی گلم*:
آزییییییییییییییییییییییییییی مرسی خانومی.....
در مورد اسمتون تو وبلاگ دیگه شرمندمون نکنین...اینو واقعا از ته قلبم گفتم و بازم میگم..تو و علی گلت و بقیه دوستان مثل خواهر برادرای واقعیم میمونین...مخصوصا تو که هیچ وقت تنهام نذاشتی و در بدترین شرایط همیشه منو راهنمایی میکردی و آرومم میکردیX:
قربونت برم آزی که اینقدر مهربونی خانومی*:
راستی آزی یه چیز خیلی باحالو میدونی؟؟؟D:الان که اومدم کامنت برات بذارم دیدم ادامه مطلبت عکس کتابایی رو که علی واست فرستاده رو زدیD:جالب اینجاست که ۳...۴ماه پیش بود دقیقا همین کتابی که علی واست فرستاده(سرخ به رنگ عشق)رو من برا حسین خریدمX:P: دو تامون عین همیمP:خوشم اومد از سلیقه علی آقا...چون واقعا کتاب قشنگ وپر جمله های عاشقونه بهت هدیه داده....
بازم ممنونم خانومی که همیشه هوامونو داری....امیدوارم که هر چه زودتر کار تو و علی درست شه و بیاین ایران پیش ما و ۴تایی با هم خوش بگذرونیم....به امید اون روز...
ایشالا شما ۲تا گلم هم ۱۰۰۰ سال دیگه با خوبی و عشق کنار هم زندگی کنین و تولد وبلاگتون رو با نوه ها و نتیجه هاتون بیاین اینجا جشن بگیرین.....
براتون آرزوی خوشبختی و یه زندگی سرشار از عشق در کنار هم آرزو میکنم....از راه دور میبوسمت عزیزم*:.....به علی گلت هم سلام ما رو برسون
خواهریت .....مینا*:

نسیم 8 اسفند 1384 ساعت 01:32 ب.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

سلام برای اخرین بار اپ کردم خوشحال می شوم سر بزنید

سعیده 8 اسفند 1384 ساعت 04:48 ب.ظ http://holygirl.blogfa.com

سلام
تبریک به آزاده جون چون کسی مثل علی داره و علی جون که کسی چون آزاده داره
امیدوارم همیشه عاشق بمونید
با تبادل لینک موافقین؟

یاس و محمد 8 اسفند 1384 ساعت 08:08 ب.ظ http://yasekaboood.blogfa.com

سلام آزی جون
کلی خجالت دادین
می دونی
تا بلاک ما آماده نبودش.....(خجالت)

حالا کامل شده
اگه وقت کردی و قابل دونستی یه سر بزن
خوب؟
یاسی جون منتظره ها نکنه نیای دلم بگیره
برو تو عمق متن تا بفهمی که بابا این محمد من دیگه با همه فرق می کنه
عاشق باشی
منتظرم
بای

محمدومرضیه 8 اسفند 1384 ساعت 08:51 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام علی اقا و ازی جون گلم...
ازی جونم من امروز بعدازظهر برات دوباره اف گذاشتم...خداکنه که به دستت برسه...
خانمی گل اگه اف هام رسید خبرم کن...
راستی دست علی اقا هم درد نکنه.....خانم گلی مثل تو داشتن همین هارو هم داره دیگه....

نسیم 9 اسفند 1384 ساعت 07:50 ق.ظ http://narmafzarkids.blogsky.com

سلام عزیز دلم. من رفتنم همیشگی نیست یه مدت می خوام استراحت کنم. به خدا خیلی خسته ام. هیچ چیز و هیچ کاری خوشحالم نمی کنه. حتی مسافر عزیزم هم که برگشته اما حوصله او را هم ندارم. می خوام تنها باشم. می خوام یه گوشه واسه خودم باشم. هیچی ارامش را به من نمی ده. فقط تنهایی و سکوت را می خواهم
باز می ام شاید سه هفته یا برای عید نوروز نمی دانم هر وقت که حالم خوب شه بر می گردم. قول می دم واسه خاطر تو هم که شده بر می گردم. اینو قول می دهم. ولی تو این مدت به وبتان سر می زنم
یا حق

خاطره 9 اسفند 1384 ساعت 09:02 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

همیشه شاد باشید

اقا مجتبی 9 اسفند 1384 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.eshghoolane4.blogfa.com

سلام وب خیلی قشنگی داری اگه میشه منم لینک کن منم همین کارو میکنم امیدوارم که همیشه با هم بمونید و چیزی نتونه از هم جداتون کنه

مونا 9 اسفند 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://mehrabedel.blogfa.com

سلام خدمت علی آقا و آزی جون گلم خانمی خواستم حالتون و بپرسم ایشالاه شاد و پیروز باشید تا بعد
حق نگه دار

مهسا و احسان 9 اسفند 1384 ساعت 03:35 ب.ظ

مهسا و احسان 9 اسفند 1384 ساعت 03:43 ب.ظ http://pat-feat-mat.persianblog.com

سلام / خوبین / امیدواریم که موفق باشین / راستی عالی می نویسین / خیلی خوشحالیم که تونستیم باهاتون آشنا شیم /ما اولش با مرضیه و محمد آشنا شدیم / بعد با شما / ما قبلش فکر می کردیم اونایی که وب لاگ دارن و دونفر هستن تعدادشون کمه / اما الان فهمیدیم که بابا خیلی زیاده / در کل از آشنایی باهاتون خوشبختیم / بای

فرشید 9 اسفند 1384 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.delkadeyema.persianblog.com

سلام به ازی خانوم و علی اقای گل/اومدم تا شخصا ازتون دعوت کنم به وبلاگ جدید و مشترک من و تنها بهونه زندگیم مینا جان بیاید و به کلبه درویشی ما سری بزنید/منتظر قدم های پر مهرتون هستیم/شاد باشید و عاشق/یاور هیمشه مومن(فرشید)/خدانگهدار

..::به شکوه عشق::.. 10 اسفند 1384 ساعت 12:57 ق.ظ http://magic-love.myblog.ir

آپیدیم ؛ موضوع >> هیزم شکن <<

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد