روز بهترین مرد دنیا مبارک

عزیزم روزت مبارک ....
مهربونم از اینکه همیشه با وجوده قشنگت زندگى رو برام زیبا کردى و تو این مدت بعد تازه  اى از این دنیا رو به من نشون دادى که فهمیدم  هنوز خیلى راه دارم براى شناخت مهربونییات و فداکارى هایى که واسه بهتر شدن زندگیمون کردى و من خیلى خوشبختم که همچین هدیه بزرگى و خدا لایق من کرده..کسى که همیشه با سبورییاش و عشقش خیلى چیزارو به من یاد داده...عزیزم امروز بهونه شد که من بتونم عشقم  رو به بهترین و پاکترین مرد دنیا ابراز کنم.
مرد من با نفس هات نفس میکشم و با خنده هات روزم بهترین روز ها میشه دلم میخات تا میتونم خوشهالت کنم و شادى و تو مرد مهربونم ببینم
کسى که وجودش ترو فقت فریاد میزنه...
آزى تو

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 15 تیر 1388 ساعت 10:17 ق.ظ

خوشبخت باشید

mamnoonam

سلام..جه جالب آدم یهو یاد وبلاگ قدیمیش میوفته..اون موقع که وبلاگ شما می میخوندم از سال 84 .16 سالم بود..همیشه میخوندم اما کامنت نمیذاشتم:) فکر می کردم که فقط اونا یی که وبلاگ دارن باید کامنت بزارن..حالا بعد از گذشتن 4.5سال خودم نامزد دارم و مینویسم..خوشحال مییشم به وبلاگم سر بزنین..با اجازه تون لینکتون میکنم:):x

dooste azizemoon khoshhalam ke hamishe kenare ma boodi barat oon behtarin arezooharo daram*azi

آراده 3 مرداد 1388 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام>منم اسمم آراده از درس خوندن خسته شدم خواستم اسممو searchکنم به اینجا رسیدم<عشقتون خیلی قشنگه براتون آرزوی خوشبخت تر شدن میکنمو<بره امتحانه منم خیلی دعا کنین بازم میام پیشتون

mersi az arezooye ghashanget azade jan(movafagh bashi)

اری به یاد شرف ها 12 شهریور 1388 ساعت 03:39 ق.ظ

باز هم میگم یعنی وسوسه اصلا تو دل اینا پا نذاشته تا به هم بدگمان بشند از اینده هراس داشته باشند توکلشون رو به خدا ازد ست بدند ایا زندگی اینا هیچ رنگی از گناه نداره یعنی فریب و بدجنسی و نادونی اصلا توش نیست ایا همه اش ادراکه همه اش درکه ایا رابطه شون با بقیه چطوره با بیچاره های جامعه چه برخوردی د ارند وخیلی سوال که تو سرم موج می زنه با خودم می گم ایا وقتی خرید می رند اصلا فکری هم می کنند که مثلا چی بخرند که تجمل نباشه زائد نباشه وپولشو بدند به یک نیاز اساسی یه همنوع تا لبخند بنشونند ودردی رو بشورند ازاده جون خیلی دوست دارم بدونم ولی اینا محوطه خصوصی شماست درسته برات شب خوشی رو ارزو دارم و برات بهشت زیبای خدا بهشت مهربانی همدلی و فهم و ادراک و ایمان رو ارزو دارم ازاده جان برات ارزود ارم همراه لطیف ترین گلهای بهشتی باشی و زیباترین و جاودانه ترین ایمان رو به خدا داشته باشی اونقدر که عبورت از دنیا بی حرص باشه و هیچ دلی رو بی جا نرنجونه و هیچ اشیونی رو نشکنه و جای پات در زندگی هیچ زنی نباشه اونقدر نجیب و دوست داشتنی و با ادراک ....برات زیبایی دل حضرت محمد و دریای دل ایشون رو ارزودارم و نجابت فاطمه رو

salam dooste aziz
maloome ke shoma kheili dar zandegi zajr didi va delet pore darde.
man ali hasam heifam oomad ba vjoode inke chand rooze shoma neshese boodi va vaghte geranmaiato gozashte boodi ke nazar bedi vase page ma javabeto nadam va nadide begiram in hame sayo talasheto. avalan ke tashakor mikonam ke enghadar neveshtehaie ma baraie to dooste aziz mohem boode va fekreto inhame mashghoole khodesh karde.
vali bezar behet begam dooste aziz hich zendegi bedoon moshkel nist yani aslan agar dar zendegi moshkeli vojood nadashte bashe oon zendegi aslan dige ghashang nist man be in bavar daram.vali ghesmate ghashange majera injast ke zano shohar har moshkeli barashoon pish biad betoonan khodeshoon (betanhaii)azash bar bian va motevasel be ashkhase digeii nashan choon agar intori bashe oon moshkelat na tanha zendegi ro zesht nemikone balke baese mohkamtar shodane ravabet mishe mitooni az alan khodet emtahan koni(agar tahala nakardi albate)va morede dige dooste aziz man va hamsaram edeaie dele pake hazrate mohamad va nejabate fatemaro nadarim vali ino motmaenim ke too in dore va zamoone hichki be andaze mano eshgham beham vafadar nist va in eteghadie ke setoone zendegi mast
shaiad moshkelati ke dar zendegie ma pish oomade kheili kheili sakhttar boode az masaele kheilihaie dige vali rafighe aziz khoshhalam ke oon moshkelat na tanha natoonese maneii baraie zendegie mano eshgham beshe balke tabdil be pelehaii baraie taghviate ravabetemoon shode.morede dige ke baiad begam ine ke ma ba eshgh ba hamdige ezdevaj kardim va ba eshgh darim zendegi mikonim age manie inro bedooni hichvaght nemiporsi ke che kasi,chekasi ro keshoonde tarafe ezdevaj (albate man be in bavar hasam ke man khodam toonesam azi ro ghane konam ke ba man ezdevaj kone albate ba sakhtihaie besiar ziad)o
dar zemn be onvane ye baradar behet pishnahad mikonam beri too kare nevisandegi albate fekr konam khodet zoodtar be in fekr oftadi.yek chize dige ham hast va in baese eftekhare agar kasi in blog ro bekhoone va bekhatere neveshtehaie ma be ghole khodet bere too khate asheghi agar intor bashe ke vaghan jaie taghdir dare.
rafighe aziz omidvaram ke dar zendegi shakhsit movafagh bashi va be in andaze nokte sanj.az nazarhaii ke dadi mamnoon

یاس و محمد 17 شهریور 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://yasekaboood.blogfa.com

سلام. خوبین؟
خوشحالم که هنوز می نویسید.
من و یاس هم ممکنه دوباره شروع کنیم. بعد ۳ سال با هم. پیروز باشید

نهال 28 شهریور 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://dr-nahal.blogsky.com

آدم های عاشق را همه دوست دارند.و ایضا عاشقونه ها را!خوشا بحال لحظه هاتون:)

محمد 10 مهر 1388 ساعت 05:07 ق.ظ

سلام. من تازه وبتونو دیدم. کنجکاو شدم همه ی پست ها رو خوندم. جالب بود. شخصا زیاد اعتقادی به نتیجه دادن اینجور دوست داشتنایی نداشتم. البته بهتون بر نخوره خودمم درگیرشم. ولی با خوندن تجربه های شما خیلی امیدوار شدم. با این که چند روز پیش تنها کورسوسو هایی رو هم که داشتم خاموش شده بود و دیگه حتی قید ازدواج و به طور کلی زده بودم و کم کم داشتم به راه هایی پا می گذاشتم که گفتنشون زیاد جالب نیست ولی با خوندن وبتون باز تصمیم گرفتم بهش برسم به هر قیمتی که هست.
چند روزم صبر کردم تا آپ کنین و نظر بدم ولی مثل اینکه خیلی داره بهتون خوش میگذره که یادتونم نیست.
ایشاا... همیشه در پناه حق خوشبخت و موفق باشید.

kheili khoshhal shodam az inke enghadr ke gofte budi nazaret taghiir kard mamnoonam az inke be ma sar mizani

یه کوچولو و آقاییش 27 مهر 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

******سلام تولد ۲سالگی وبلاگمه..نمیخوایین سر بزنین؟..منتظرم حضورتون هستم:)****

آزاده و ندا 29 مهر 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://neda6601.blogfa.com

سلام آزاده جون و علی آقا
از اینکه با وبلاگ زیباتون آشنا شدیم خیلی خوشحالیمو
انشالله روزهای شیرین تری پیش رو داشته باشید

مصطفی 12 اسفند 1388 ساعت 12:37 ق.ظ http://naghd.blogfa.com

سلام
بعد از مدتها که یاد قدیما کردم و خواستم به دوستان گذشته سری بزنم جز همین آدرس های شبکه چیز دیگری لد نبودم و این ها رو هم از خاطراتی که شما عزیزان بر جای گذاشتید پیدا کردم . الان که این وبلاگ رو مثل قدیم پرشور می بینم از صمیم قلب خوشحالم و آرزوی سلامتی وسعادت برای صاحبانش علی و آزاده دارم .
به امید سپری کردن روزهای خوش
مصطفی

salam mostafa jan khoshhalam ke hanooz minevisi .mamnoon az to doost ke hamishe kenare maii

مصطفی شیبانی 22 فروردین 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.pooyesh-soft.ir

با سلام
از اینکه با وبلاگ زیباتون آشنا شدم خیلی خوشحالم.
قالب وبلاگ و نظرات هم خیلی جالبه.
موفق باشید

Yas 4 آذر 1389 ساعت 05:18 ق.ظ http://onemandiaries.Blogspot.Com

Naghle ghol az ali:
muhem ine ke ba ham mushkelato tey kunim wa be digari daste yari draz nakunim in baese nazdiki mishe!

In harfo khayli ghabul daram,waghean drost gofti,chubeshu khurdim

good luck 2 you 2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد