عشق ام عزیزم زندگیم علی همه وجودم
تویه مدت این یک سال که آزاده به منا ی واقعیی زندگی نکرد
و دیگه خودش نبود یه فرشته نجات با اون دستای مهربونش همیشه کنارش بود

و به اندازه ای آزادش رو کمک کرده و حمایت میکنه که آزاده اصلاً امید موندن میگیره
وای عزیزم وای تو تو تو که خودتم عزاب داری میکشی ولی بخاطر من همیشه خودتو نادیده

گرفتی همیشه اروم کردنه منو به آرامش خودت ترجیح دادی یکی نیست بگه علی تو اون لحظه ها

خودشم داغون بود

الهی فدای گذشتت بشم این همه از خود گذشتگی آخه پس نگو نه فرشته یه من

بخدا علی همیشه تو سخترین شرایط تنها پناهگاهی بودی که بهش پناه میا وردم

آزاده که خودش از این چیزا خیلی ضعیف تر بود فکر میکنی بدون اون وجود مهربونت

حرفا ت که همیشه اگه ازی از تمام دنیا دلش گرفته بود امید میداد

به پاکی عشق مون تو بود ای که تکیه گاه من بودی که من محکم وایسم

علی عزیزم امیدم همیشه چه از وقتی باهم آشنا شدیم چه این اواخر با تلفن هات

و میل هات به من امید دادی که باز برایه عشق ام بجنگم واسه کسی که حق منه

آخه فرشته  نازم

تو حق منی تو مال منی نه الان و نه هیچ لحظه از زندگیمون میزارم کسی این عشق

قشنگم رو ازم بگیره اعتماد به تو علی تونست منو تا اینجا بکشونه که اینقدر عاشقت بشم هستی من

علی علی علی هر روز که میگزره اینو بیشتر میفهمم که بدون تو هیچ جایی تو این دنیا ندارم خوده

خدا میدونه که چقدر هر روز هر جا هر ثانیه واسیه بودن تو تو زندگیم شکرش میکنم

که تورو به من داد و اینکه اینقدر عاشق همیم ....ازش میخوام که حواسش کلی به عشق مون باشه

کمکمون کنه این روزار رو بگزرونیم و یه بار دیگه چشمای من لیاقت اینکه میزبان نگاه قشنگت

باشه رو پیدا کنه....

فقط خودش میدونه که چه زجری کشیدم تو این یک سال هر چی میشد هر سختی

میدیدم میگفتم تو یک چیز معمولی از خدا نمیخای واسه همینم باید سعی کنی لایق اون بشی

علی میدونم این جمله وسط تکراری شده ولی هر بار واسه من یه حس و بیان میکنه

علی خیلی دوست دارم خیلی خیلی...خدا میدونه فقط...


راستی از همیه شما دوستیه گلمون که با اون نظر های زیباتون

و اون آرزوهایه قشنگتون به منو عشق ام دلگرمی میدید یک دنیا ممنونیم

واسیه همتون آرزوو میکنم که عشق واقعیی تونو پیدا کنید یا اگه دارید همیشه کنارش باشید

این دفعه از همتون یه خواهش بزرگ هم دارم که واسمون دعا کنید خیلی الان احتیاج داریم

خدا مواظب همه عاشق ها باش میدونم که همیشه بودی و هستی

خدای خودمی دیگه

میدونید جمله ای که همیشه به من امید داده چی بوده؟

این نیز بگذرد....

خیلی جمله پر معنییه تو تک تکه لحظات به من کمک کرده چه زمانی که آزاده پیشم بود و چه الان که مدتهاست نورشو داره از راهه دورتر به زندگیم میتابونه!
آخه نمیدونید که آزاده ستاره زندگیه منه.....

من یکسال دوری رو گزروندم دوری از وجودم دوری از عشقم دوری از زندگیم

فکرشو بکنید خیلی سخته آدم از زندگیش دور باشه ولی بازم زندگی کنه!!!!!!!!!(اینو هیچ کس نمیتونه درک کنه جز آدمی که عاشق باشه)
ولی ستاره من اینقدر بزرگ و با محبته که از همون راه دورم کاری کرد  من کمتر نبودشو حس کنم.

چه روزایی که من از اون خیابونایه پر از خاطره رد شدم و فقط فقط بین اون همه آدم خودمو اونو میدیدم که مثله همیشه بیخیال از دنیایه بیرون تو دنیایه خودمون غرق بودیم.
چه وقتایی که وقتی بینه دوستایه قدیمی مشترکمون بودم بیشتر جایه خالیش رو قلبم فشار میاورد.!
چه کسایی که فکر میکنن که طرفشون تو زندگی هیچی کم نداره ولی نمیدونن که اون زندگیشو تو دستاش نداره...

چه وقتایی که مثله قدیما گرمی نفساشو رو گونم احساس میکردم و وجودمو با وجود دستاش حس میکردم....

ولی با همه این وجود واقعاً خوشحالم چون داره میگزره و به اومدنش به امیده خدا دارم نزدیک میشم


به شماهایی که عاشقید میگم که قدره عشقتونو بدونید و هیچوقت دلشو نشکونید

امیدوارم که تک تکه شماهایی هم که از عشقتون دورید به زودی زود بهش برسید

به امید زودی زودتر....



سلام بهونه قشنگ من برای زندگی           
آره بازم منم همون دیوونه همیشگی  


 
                                                         

سلام بر دنیا

نمیدونید چقدر امروز خودم هستم و خوشحالم

امروز خدایه مهربونم یه بیعت پاک با ستاره زندگیم برامون بست

به نهایت پاکی به زیبایی مطلق و به کمال احساسtaghdim be behtarinam

ای پاکترینم

بس که زیبایی

تو را با ماه اشتباه میگیرم

راستی!

تو در زمینی

یا من در آسمان ؟؟

زیباترین حرفت را بگو

چرا که ترانه ما ترانه بیهودگی نیست

چرا که عشق حرفی بیهوده نیست

روز عشق

امروز برایه من تنها یک روز ساده نیست امروز برایه من روزیه که تونسم معنیه زندگیو بفهمم
معنیه عاشق بودنو بفهمم
معنیه داشتنه یه عشق پاک
معنیه زیبا زندگی کردن
معنیه اینکه میگن زندگی بدون عشق معنا نداره
معنیه بودن رو فهمیدم


آره امروز روزه عشق من و آزاده هست

روزیه که 3 سال پیش با یه اتفاقه ساده بزرگترین اتفاق تو زندگیه من افتاد
روزی که من با آزادم آشنا شدم

با یه دنیایه پاکو ساده و بدون ریا آشنا شدم
دنیایی که خیلی ساده منو عاشق کرد نه تنها منو عاشقه خودش کرد بلکه تمامه دنیایه منم شد
تازه تو اون روز فهمیدم دنیایی که قبلاً داشتم چه پوچ بوده

تازه اون روز فهمیدم که عشق یعنی چی؟

و با جرعت میگم که این معنایه مقدسو با تمامه وجودم درک کردم

تو مدته این 3 سال خیلی سعی کردم از آزاده تشکر کنم بخاطره بودنش به خاطره عشق پاکی که بهم داده
ولی مطمئنم که نتونسم حتی ازش تشکر کنم
خیلی سعی میکنم که خودمو لایقش کنم ولی بخدا بخدا شماها نمیدونید که چقدر
سخته لایقه این عشق شدن
فقط میخوام از همین جا به آزادم یه باره دیگه بگم که دوسش دارم یه باره دیگه بگم که بدونه اون هیچم
یه باره دیگه بگم که همه زندگیمه یه باره دیگه بگم که براش جونمو میدم
یه چیزو فقط میدونم اونم اینه که اگه تا آخرین لحظه عمرم هم بگم دوست دارم بازم کمه
(میدونم خیلی زیادی واسه من همیشه عادتمه کم نمیخام)

در ضمن میخواسم از همه شما  که واقعاً به ما لطف میکنین و اون نظرهیه زیبرو میدین تشکر کنم
میدونم الان کسایی که مطالبه قبلیو خوندن خیلی بیشتر خوششون اومده
آخه من هیچوقت نمیتونم مثله آزی بنویسم خلاصه به بزرگواریه خودتون ببخشید
مونتظره پیامهایه زیبایه شما هسیم
امیدوارم تک تکه شما بتونید عاشقه عشق باشید
و همیشه عاشق زندگی کنید
من که عاشق ترین مرده رویه زمینم با خوشبخت ترینش
امیدوارم شماهم روزی این هسو تجربه کنید
بازم ممنون...