مشکله ما آدم ها اینه که همیشه فقط ظاهر قضیه رو میبینیم من اگه مثلاً بیام اینجا از

غم هم نگفته باشم ملت فکر میکنن الان من آخره لذت از زندگیمم.....و هر کس تو زندگیش مشکلی

داشته باشه دلش میگیره ........آخه چرا؟خداییش اگه بخوام از غم هام بنویسیم قسم میخورم

حتی یکی هم پیدا نشه که اشکش سر ازیر نشه و همتون آرزو میکنید خدارو شکر که جای
 ما نیستین
..

ولش کن نمیخام اصلاً در موردش حرف بزنمyadete?che sakht bood.......

.........ولی نمیخام....چرا یه بار نیائیم از شادیهامون

بگیم(البته اگه باشه)بیخیال........90% این وبلاگ ها همش در مورد غم و ایناست خواننده به جای اینکه

دلش وا شه تازه غم هایه خودش هم 1000 برا بر میشه ......شاید خوده این تقسیم غم هام عالم

ایی باشه نمیدونم لطفاً نظرتون رو بگید ؟؟؟؟؟؟

این آهنگ رو هم تقدیم میکنم به علی عزیزم:(میدونم که بارها شنیدیش .)

دستامون اگر که دورن دلامون که دور نمیشه

دل من جز با دل تو با دلی که جور نمیشه

تو میخوای مرمره قلبت آب شه با گرمای عشق مون

دلت از سنگ عزیزم سنگی که صبور نمیشه

فاصله ها فاصلها اون و به من برسونید

فاصله ها فاصلها درد من و نمیدونید.....................(درد من نمیدونید)

بردن اسم تو از یاد کاریه که خیلی سخته

دله تو نقش یه قلبه که تو آغوش درخته

تو دلم همیشه جاته

همیشه دلم باهاته

یاده من هر جا که باشی مثله سایه پا به پاته...

فاصله ها فاصله ها اون و به من برسونید

فاصله ها فاصله ها درده منو نمیدونیدّدّدّدّد.................

فریدون(فاصلها)

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی 3 فروردین 1384 ساعت 05:18 ق.ظ http://www.biologycells.persianblog.com

با سلام
اولا سال نو رو خدمت علی و ازاده تبریک میگم
در ثانی با توکل و توسل به خدا همه غمها ومشکلات انسان فنا پذیر است انشالله که شاهد این با شیم که در سال جدید از خوشی ها بنویسید و شروع به کار وبلاگتونو هم تبریک میگم................راستی من یه وب لاگ دیگه دارم خواستین سر بزنین..................www.naghd.blogfa.com

ارام 3 فروردین 1384 ساعت 06:33 ق.ظ

سلام به نظر من بهتره از هر دو بیان شه چرا که در زندگی هر دو دخالت داره و همیشه این
ده حس کنار هم هستن که زندگی معنی میگیره ..راستی وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم عشق شما
ابدی بقیی بماند

قا سم 3 فروردین 1384 ساعت 01:20 ب.ظ

آزاده و علی جان
سال نو مبارک
بابا غم ها رو وللش
اگه هم بوده باشه با بهار از خدا بخواییم زندگیمون نو کنه

سلام دوست گلممممممممممممممممم......ممنون از لطفت ....سال خوبی برات آرزومندم

کنار تو باشم هر جا که شد مهم نیست .با تو هر جا که باشم در بهشتم .حوری فرشته حوض عسل .خودت بودنت چشات........ بهشت تویی

مصطفی 4 فروردین 1384 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.naghd.blogfa.com

ممنون از این که به وب لاگ من سر زدین واقعا لطف کردین انشالله که بتونیم مشتری های خوبی واسه وبلاگامون باشیم

والسلام

[ بدون نام ] 4 فروردین 1384 ساعت 08:42 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

خیلی قشنگ می نویسی. وب لاگ من مثل همون وب لاگهاست که گفتی! اولش روم نشد نظر بدم بعد آدرس وب لاگم رو بنویسم! به هر حال اگه خواستی سر بزن. یک دوستی بهم گفت که به وب لاگ من سر میزنه یاد بدبختیاش می افته!!!!!!!‌ شما هم گویا مخالف این جور وب لاگ ها هستین . به هر حال اگه سر بزنی خوشحال میشم. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد